svårfångad

2012-05-22 / 19:51:38

Min medryttare har problem med att fånga min dam när hon ska hämta henne i hagen.... vet inte riktigt hur jag ska lösa detta problem... TIPS?

Jag har tagit denna "fight" tidigare men då är det ju min häst oxå så då är det ett måste att få in henne men kan ju inte begära att någon annan ska kämpa i timmar... men vill så gärna att det ska funka så hon får gå på helfart och jag hinner inte rida 6 dagar i veckan... vill ju ha tid med  familjen oxå... suck bus häst!

Har iaf beslutat att grimman får vara på ett tag så får vi se om det underlättar....


Men i morgon hoppas jag på att hinna med en sväng innan jag ska jobba eftermiddag =) har börjat skritta henne nu igen efter skadan så får se hur det går =)

nej ska nog pysa till affären en snabbis och handla lite så spar jag tid i morgon! =)

HÖRS!

Kommentarer!
Postat av: Linnea

Knäppis Callie! Hon kommer till mig jämt när jag inte ska sätta på na huva osv då ska hon inte bli fångad ;) tänkt att dom känner sånt på sig så fort man kliver in i hagen!

Kommenterat - 2012-05-23 / 07:11:24  | URL - http://Linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: