Calibera

2012-08-26 / 03:13:15
Det gör så ont i hjärtat att veta att min älskade vän har ont och inte vet varför. Önskar så att man kunde prata riktigt med varandra så hon kunde säga vad som hänt och hur hon känner..... Vill så gärna att hon blir bra igen!
Jag skiter i om de inte går att hoppa med henne bara jag få ha henne kvar utan att hon lider och att vi kan träna någorlunda ihop.
Min vackra trogna vän <3

Hon har fått en egen hage nu en vecka, vill inte att hon ska bli vallad eller busa när hon är ny sprutad i lederna... dock synd om henne med knott när hon inte har någon att klia sig med. Men de gäller bara en vecka. Får vara generös med flugmedel och hästsalva så kanske man minskar betten iaf.

Längtar tills kalken kommer så vi kan göra bäddarna och plocka in alla pollar, de ser trötta ut och verkar gärna komma in.
Tänk att först ser man fram emot att släppa ut dem på bete sen när sommaren närmar sig sitt slut längtar man efter att få göra i ordning boxen, pyssla och dona för att låta dom komma in igen. =)

Jag har funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra med återbesöket med Callie på ATG kliniken.... Men jag åker dit de va ju trotts allt dom som spruta henne och endast dom kan se vilken skillnad de har gjort (hoppas iaf på skillnad) och beroende på deras utlåtande så får jag ta ställning till om jag ska åka vidare och då lutar de mot Strömsholm, har hört så mycket bra om dom. Saknar erfaranhet på denna bit så tar gärna emot allt info jag kan. Vill ha de bästa till den bästa <3

Jag önskar och hoppas att allt ska bli bra! Tror jag får vätske brist snart så som mina trårar rinner.... Vill bara va hos henne, ta vara på varje sekund! Idag gnegga hon när jag kom, åh va varm jag blev i hjärtat! Massa pussar och mycket ompysslande blev det =) Och funkar super med Metacam iaf, äter upp allt och slickar typ rent i krubban, sköööönt att det funkar.

aja dags att jobba vidare.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: