ledsen

2012-09-19 / 02:52:05
Jag känner mej ledsen, förvirrad och lite tom på nå vis. Huvudet känns som en betong klump.... helst vill jag ligga i sängen/soffan och stirra in i en vägg... bara va... men de går inte har ju en sötnos på 2 år som vill leka, busa och umgås <3 tur är väl de! Man har alltid nån mer att kämpa för
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag orkar kanske inte alltid ses, inte prata men jag måste få vara så oxå... man måste få va ledsen när ens vän inte mår bra och man inte vet om man ska behöva skilljas eller inte....
 
 
Jag kommer skriva hur jag känner, tänker och mår. passar det inte så läs inte. Detta är för att jag ska få ventilera mej nu när jag tycker det är jobbigt...
Kommentarer!
Postat av: Sofie

Finns här vännen om du vill prata eller bara umgås. Hoppas du vet att du alltid kan ringa även om det ibland går lång tid mellan gångerna vi ses. Men jag bryr mig precis lika mycket om dig som jag alltid gjort! <3

Kommenterat - 2012-09-19 / 19:39:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: