sooooovvvvvaaaaa

2012-05-24 / 20:45:04
varit på utbildning i sthlm hela dagen, kom hem vid 19 och åkte vid 06:30 i morse så nu är jag trött i knoppen!
Massa nyttig information har jag tagit in men samtidigt va det supppper mycket att ta in på kort tid så just nu är det ett smärre kaos i skallen... blir sängen snart! varför kämpa för att vara vaken bara för att? bättre att va pigg i morgon och sedan NJUTA av ledig helg=)

Imorgon kommer kiropraktorn ut, under om jag ska visa hur hon rör sig på böjt spår? Fast det förändrar ju inget... han gör ju de han kan vilket fall... men funderar om det är bra att han ser, kanske har tips och idéer? humm får fråga i morgon.
Hur som helst får jag ju inte veta i morgon om det är det som är fel (låsning/snett i korset mm) får bara veta vad som är fel och det blir förhoppningsvis fixat sedan återstår det att se om hon blir bra. Men efter en behandling ska hon inte gå på böjt  på flera dagar samt oftast vila första dagen efter behandlingen beroende på hur mycket behandling som har utförts, så det dröjer ju ett tag innan jag kan kolla på volt hur rörelsemönstret ser ut. Men jag hoppas på att hon ser helt vanlig ut =)



nu ska jag snart krypa ner i sängen, nya dag med nya tag i morgon =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: