sakta men framåt

2012-05-16 / 19:30:28
Va ut och pysslade om min halta dam på dagen, go hjärtat kommer och möter mig direkt med spettsade öron <3
När jag tog fram grimman så vända hon sig bort och då skratta jag bara åt henne min fjant fia men hon kom tillbaka direkt. Hon är svårfångad för de flesta men inte för mig så skulle bli förvånad om hon börja nu men såg inte ut som nå sånt va nog mer bus eller nå.

Tog en liten prommis, verkade som att vå båda tyckte det va mysigt <3 försökte ta en bild men hon trodde det va nå ätbart så kom upp i mitt ansikte varje gång så den idén la jag ner hihi

Inge halt i skritt på rakt spår men i trav så hon får gå kvar i sin lilla hage för vill inte riskera att hon springer och gör sig illa mer eller blir vallad av D..

Hoppas du får bli helt bra snart!!!!!!

I morgon skulle vi ha åkt till årsunda på våran första pay´n jump men nu får vi se om det blir i höst eller nästa år för det blir en lugn igångsättning efter skadan så hon håller  så har inget inbokat eller planerat förutom att rida barbacka i skogen på nån stig det blir prio när hon är fräsh igen.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: