ny vecka

2012-05-20 / 21:20:46
denna vecka lider mot sitt slut och i morgon börjar en ny, får se hur allt går men ska göra ett ordentligen försök att få ordning i tillvaron och jobbet...
Ska prioritera och bort prioritera!

Min älskade Callie blir bättre och bättre, varken halt i skritt eller trav på rakt spår, dock såg hon inte helt om på böjtspår men VÄLDIGT svårt att se när en super pigg dam studsar fram, bockar och galopperar hihi men gnistan finns där de är det ingen tvekan om!
Får se hur det yttrar sig denna vecka, ska kolla på volt i morgon igen för nu har hon gått med de andra brudarna sen i går em. HOPPAS det blir bra!

Vissa saker blir sig aldrig likt vet inte varför man hoppas och tror... Bättre att inse och släppa taget? Släppa det gamla och ta emot det nya? Men om man saknar bitar från förr men vet insert inne att det inte blir så igen?

Frågorna är många men svaren vill man inte alltid veta...


När man inte mår helt bra ska man umgås med folk som gör att man mår bra =)

Och har funnit ytterliggare en ny vän som verkar va en underbar människa (vilket alla mina vänner är på flera olika sätt) och man ska vara den man är inte försöka vara någon annan.


hua va mycke ord... massa knas nu lägger jag ner. BYE
Kommentarer!
Postat av: Linnea

Jag vill oxå ha tillbaka en del från förr, men det verkar som att det är för svårt.. Livet ser jue annorlunda ut för många idag än det gjorde då.. Man har ändrat sina prioriteringar eller nått..



Vore skönt att bara umgås en stund min vän, ja tänkte ja skulle gå förbi er flera ggr i helgen men sen tänkte jag att du kanske behövde lugn och ro med allt..

Kommenterat - 2012-05-21 / 07:09:48  | URL - http://Linnea.stjernstedt.net
Postat av: Sabina

Du är alltid välkommen vännen! Bara att knacka på =) vore underbart att umgås och bara va.... det behövs och är efterlängtat!

Kommenterat - 2012-05-21 / 19:41:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: