inse

2012-05-16 / 11:30:37
Jag har en längre tid kört ett högre tempo för att hinna allt jag vill...
 jag jobbar 100% plus extra samt att jag jobbar nätter, dagar, kvällar..(för att jag är dum snäll och inte kan ordet nej....
har en egen häst som jag vill träna och tävla samt min bästa väns häst som jag fösöker hjälpa till med lite....
har radhus som ska skötas och fixas klart med...
familj med en dotter på snart 2 år som jag vill lägga massa tid hos..massa VAB dagar då hon ofta drabbas av feber mm....
vänner som jag försöker hinna med men det är inte alltid så lätt...
 och till hösten har jag även sökt en kardiologikurs en vidarutbildning inom mitt yrke som man läser på sidan utav jobbet, de dagar man är i skolanfår schemaläggas men endast de antal timmar så inge heldagar, plugga får man göra på ledig tid...



Så nu har jag kommit till en dal där jag inte tar mig upp utan har fastnat och kanske sjunkit lite djupare....jag kommer liksom inte upp på fötter efter helgens sjukdomshistoria.... jag måste inse att jag inte räcker till.....
Kommentarer!
Postat av: Emma

Vad rädd om dig vännen!

Kommenterat - 2012-05-17 / 13:43:16  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: