CALIBERA

2012-05-16 / 11:38:30
CALIBERA <3 vilken frid hon ger till mej, hennes ögon är så lugna och vänliga känns som att hon läser mej... myser lite extra när man är lite ledsen, busar gärna när jag oxå är på det humöret, går sakta om jag har ont, lyssnar på det jag ber om. Min trogne vän du måste bli bra!

Du har varit min sedan 1 december 2007 vilket är snart 4 ½ år och många många många fler ska det bli! Du ska få lära Elina massor vilket du redan gör så snäll som du är låter du henne klämma och känna på dej, sänker huvudet till golvet så hon når, tar morötterna så fint som hon bjuder på, hon har fått tagit på dej grimman utan att du blir sur (tror inte någon annan skulle få knöla ihop dina öron så som hon fick innan grimman va på). Du är en klok och speciell dam och du är MIN, min älskade häst <3


Nu hoppas jag att du är ännu bättre när jag kommer ut så du kan få släppas ihop med de övriga damerna och så att vi kan strosa runt ihop igen och bara njuta som vi gjorde förr.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: