sakta

2012-06-16 / 22:51:21
sakta men säkert börjar suget komma tillbaka efter att få hoppa upp i sadeln igen. Jga börjar äntligen må bättre, har dock inte stått på benen en hel dag ännu men snart så =) segt som tusan!!! två veckor har bara passerat medan jag har sovit typ men men kroppen vet ju själv vad den behöver.


just nu längtar jag efter att rida min älskade fyrbenta trogna vän CALIBERA <3 önskar hon vore helt bra så vi kunde sticka ut i skogen och bara göra som vi ville... men får bli en mysig stig eller nå istället tills hon är helt 100% bra igen.

Men jag lutar mer och mer åt att jag kommer behöva mer hjälp med att få henne bra, hoppas Danne kan komma snart! Det vore helt makalöst härligt om hon blev bra efter nästa behandling!!!!!!!!!!!!!!!!!


Va förbi ryttarstugan idag med Elina och snabbkika på sommaroutleten, mycket fint fanns det men ville inte kolla så länge då Elina inte har tålamod om hon inte får gå själv (gå själv kan innebära väldigt dyrt för mig) men hon skötte sig exemplariskt! Köpte en ryktlåda i tyg marin/röd då min i hårplast har gått sönder av förmånga smällar från hästar så ska prova den "mjuka" varjanten. Den kosta 100kr på outleten så de va ju inga pengar, tycker jag inte om den kan Elina få den att leka med.
Det som är bra är att den går att stänga, dra ihop ett tyg ovanpå som ett lock, super smart då jag hatar att få massa skit i lådan när man håller på och fixar på gången. Samt att den är smidig att slänga över axeln =)


ser fram emot att flytta över i den, men ska då göra rent ALLT som läggs över =) Roligare att hålla rent då =)

Nå annat bra tips på produkt / redskap som är bra att ha i stallet?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: