kissande misse

2012-07-02 / 14:23:36
hummm medan allt endå är röriogt i hem å sinne så började Nellie kissa inne för ett tag sen. Hon är innekatt med´n kissar inne alltså inte på kattlådan vilket hon alltid har skött kanon.
Hon har börjat kissa på Elinas skötbord.... suck.... inte så trevligt!
Men det sker inte varje dag.... men varför????? Hon äter, dricker, kissar å bajsar som hon ska, leker och busar som hon brukar. Jag tror att det är avundsjuka som spökar.... hon vill ha mer av min uppmärksamhet å blir då avundsjuk på Elina.... Men jag hoppas det ger sig, vill inte att hon ska lämna oss än.... Hon har snart varit min i 4 år och fyller snart 5 år så hon är för ung för himlen än..... men man måste sköta sig oxå. Men hoppas det försvinner lika fort som det börja.
 
Fina fina kisse katt <3
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: