tid

2012-01-19 / 20:04:02
Tänk om man kunde ha mer ledig tid, woho va jag skulle bli glad! Typ att man jobbar 3 dagar i veckan och ledig 4 fast med full lön.... Det vore nått det!

Jag vill hinna träna hästarna mer helst skulle jag vilja träna dom båda på heltid men jag vill även hinna med min familj. Att få hinna vara med Elina, hon växer så fooort jag hinner inte med känns det som
Hon blir liksom 1 år och 6 månader den första februari, hur gick det till? Min lilla bebis?! Men hon kommer alltid vara min lilla bebis <3


Tänk om det blir en häst tokig tjej som mej? woho va kul vi ska ha! Men så länge hon gör de hon vill är jag glad =) men jag håller tummarna lite i smyg ;)


kan inte sluta grubbla vilken klubb jag ska välja att rida för.... men tror det blir... humm avvaktar tills jag bestämmt mig...

Nu har jag jobbat 2 dagar och en natt och calici härjar för fullt! (vinterkräksjukan) jag bara hoppas jag slipper åka på det... blääää och fy för att kräkas och kissa bajs..... inge trevligt alls och mest orolig är jag för att smitta Elina, lill hjärtat har varit så mycket sjuk redan så det räcker.

Nu har jag ledig helg NJUTER! nu blire film med älsklingen och lite pannacotta med hallon som jag gorde tidigare ikväll *MUMS* i morgon är det fredags mys hela dagen sen på lördag blir kalas och fest för bästa syster som tagit examen. GRATTIS BÄSTA SYSTER <3

Have a nice evning!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: