ställa upp

2012-01-29 / 20:14:06
ibland funderar jag om jag ställer upp för mycket på andra. kan man det? för ibland känns det som att man försöker allt man kan för att hjälpa andra men att det ändå inte räcker. Att man aldrig räcker till helt... Att det alltid finns något som är fel/mindre bra.....
Jag menar inte att jag måste få en massa tillbaka det är bara känslan som slår över en ibland.... att allt man gör ändå inte räcker... varför då ens försöka?!



Jag önskar ibland att man kunde få tjuvkika i ett facit så man visste vad man skulle göra för att allt skulle bli så bra som möjligt för ALLA.

Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Det önskar jag med att man kunde få göra, tänk vad enkelt det vore att leva då? Men de verkar inte som att det ska vara enkelt helt enkelt! <3

Kommenterat - 2012-01-30 / 11:15:38  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: