På väg

2012-01-17 / 19:27:13
Jaaaaa jag är sakta men säkert på väg mot mitt mål   ..... att tävla!


Min älskade vackra CALIBERA <3
Har köpt en transport, blev en enaxlad ume trailer blev så knorrigt om jag skulle typa om och hålla på samt klent med lastvikt och jag vill ha lite till godo samt att jag har en stor dam som ska få åka lite. Så nu får detta släp duga tills vidare så ska jag ta E-kort sen och köpa de släp jag vill ha när jag har tagit E kort. Känns som en bra plan =)

Håller på och tar GRÖNTKORT oxå sååååååå snart får vi åka runt woho va jag längtar!

Ska välja vilken klubb jag vill tävla för/tillhöra.... sååååå svårt detta är ju helt nytt för mej.... men men har lite tid på mig. ska hitta en tränare som jag trivs med och kan träna regelbundet för.... ska kika runt lite... har luskat lite men utbudet är STORT speciellt när jag inte vet vilka som är bra och mindre bra.


Tur man inte har så stora problem ;)
......................
och sådant som är mer personlingt i tankar och funderingar publiseras inte iaf. folk missförstår, tolkar, vänder och vrider på saker samt att vissa saker vill man inte dela med sig av där av har det varit lite klent med inlägg.



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: