old

2012-01-29 / 20:19:33
japp snart fyller man 25, shit alltså kan inte förstå det!

Men nu har jag iaf bestämmt mej för att ha en fest, tror det blir skoj =)
Tror jag ska kolla efter en ny klänning tills dess, unna mej det =)


Men skulle även vilja ha nya ridbyxor med helskoning mariblå eller bruna skulle va fint sen måste jag ha ett par nya svarta då jag bor i mina svara nu för dom är såååå sköna men vilket gör att de även blir SLITNA.

Sen är jag lite sugen på en tatuering... får se ;)


nä nu ska jag slappa lite framför tvn och bläddra i hööks katalogen i väntan på att Tony kommer hem <3

EN dag kvar att jobba sen får jag lite ledigt med våran ögonsten =) sedan väntar nattjobb till helgen... suck men sen blir lite skönare schema igen!

Har en helkropps massage på spa gamlagefle att se fram emot iaf =) Tack älskling!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: