nattuggla

2012-01-24 / 19:44:45
japp nu är man natt uggla, natt 1 av 3 är gjorda och ska snart i väg för natt nr 2. Va riktigt trött i morse när jag sluta men inte så konstigt då jag hade varit vaken i 27 timmar... inget att rekomendera men shit happends och dom små liven är inte alltid lätta att styra över. Vill Elina gå upp kl 05 har jag inte så mycket att säga till om och hostar hon sen så hon gråter kan man inte sova middag heller. Lill hjärtat <3 Alltid ska det vara något =( Men hoppas vi får vara friska nu och att Elina blir av med sin elaka förkylning, dagis baciller är inget att leka med!


Har inte hört nå från Cicci än men får prova ringa i morgon. Vill så gärna =)

Snart fyller jag år oxå.... 25 åt shit när hände de? Tiden går för fort!
Kanske ska planera en fest? Humm tåls att tänkas på ;)

Nej nu ska jag sminka mej och göra mej redo börjar jobba kl 21:00
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: