INTYG

2012-01-20 / 21:17:11
Idag kom ett stort kuvärt med intyg till mig om att jag hade tagit GRÖNKORT attjag hade klarat kursen samt ridprovet (ridprovet visste jag det fick jag besked om direkt) skrivningen visste jag inte, jag visste bara hur det kändes men nu vet jag svart på vitt JAG KLARADE DET woho va jag är glad!


Nu måste jag bara hitta en tränare.... så blir tävla till våren!
Kommentarer!
Postat av: Nicole

Jag kan rekommendera Cicci Gustafsson på Fältis om du ska träna nå dressyr. Hon är en ängel och kan plocka fram det bästa, iaf hos mig. Canoó tränade en hel del hoppning för Cicci Hansson och jag tycker hon verkar vettig. Red aldrig för henne själv eftersom jag inte hoppar. Men Canoó tog sig framåt med henne.

Lycka till =)

Kommenterat - 2012-01-21 / 21:11:56  | URL - http://vexus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: