hoppas

2012-01-22 / 18:57:34
På tisdag får jag veta om jag får plats i gruppen hoppspecial för Cicci H. JAG HOPPAS VERKLIGEN!

Är super duper trött efter gårdagen, klev upp vid 05 med en pigg Elina. Hade stallutsläpp, fixa de sista inför syrrans examen, hem gjorde mej och familjen redo, åkte till mina föräldrar där min släkt och syrrans sambos familj va på pltas för att fira bästa syster. efter detta for vi till syrran för fest, kvällen avslutades på interpool. Låg i sängen igen runt 30:30 puha vaken nästan ett dygn så idag är jag seg. nu blire film mys sen väntar john blund.

I morgon ska jag rida fina Bojsan samt få söllskap så min vackra Callie oxå kommer ut =) kanon att båda blir ridna, vill gärna ha dom båda på helfart =)

Natti!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: