Stora tjejen!

2011-11-07 / 19:58:46
Va till BVC i dag för 15 månaders koll nu är Elina 78,5 cm lång och väger 9,9kg STORA TJEJEN! Hon ligger fortfarande straxt under medel men följer sin kurva stabilt vilket är det enda viktiga =)


OBS gammal bild på sessan.


Hon är fortfarande sjuk så den här veckan turas vi om att VAB. Önskar hon blir bra snart!

På onsdag är det dressyrträning för bästa Frida =) Alltid bra att ha något att se fram emot. Och det är dags att komma upp i sadeln igen...



Nu väntas lite träning med sambon här hemma!



Har suttit och kikat lite på transporter igen, VILL HA! VILL TÄVLA OCH TRÄNA!!!!!!!!!!!!  men man måste ha lite klirr i kassan först =) men nu börjar jag komma underfund med VAD jag vill ha, utbudet är stort och modellerna är många.... man måste veta vilket sorts golv man vill ha, väggar, tak, ramp och lucka, sedan alla finesser med bommar, sadelkammare, sparkskydd mm. Man lär sig massor av att fråga runt och läsa på. Är rätt nöjd med att det tar lite tid för jag hinner lära mej massor och vet lite vilka modeller som passar mina krav och inte. Man ska fundera ut prisklass och om man vill köpa nytt/begagnat. Och det är en väldigt viktig investering och en större summa pengar så det är verkligen en sak att tänka igenom lite extra.

Några tips från någon av alla läsare?


Ha en trevlig kväll
Kommentarer!
Postat av: Nicole

I oktober förra året köpte jag en helt ny Thule Prestige (ett E släp) och är super nöjd. Den uppfyller mina krav.

Kommenterat - 2011-11-07 / 21:54:17  | URL - http://vexus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: