Calibera

2011-05-18 / 09:35:52

Jag har glömmt meddela att jag och min vackra Calibera har fått en medryttare, Sanna. Som ska hjälpa oss 2 dagar i veckan så Calibera ska kunna få gå på helfart då jag endast hinner träna 4 dagar i veckan om jag ska hinna med familjen, radhuset, och så att Tony ska få hinna träna/ ha egen tid. Det va ett stort steg att ta hjälp men väldigt skönt när man såg hur bra Sanna kunde hantera min lilla stress donna =)

Imorgon torsdag ska jag och min trogna 4 benta vän börja träna för Frida igen, ska bli kul!








Efter alla motgångar så hoppas jag att denna sommar får bli den första som jag får tillbringa på hennes rygg =)

Snart har du varit min i 3 ½ år och många till ska det bli <3

Kommentarer!
Postat av: Miss WKG

Vad skönt att du äntligen hittat någon! :D Hur gick det med försäkringsbolaget? pusspuss

Kommenterat - 2011-05-19 / 15:24:47  | URL - http://misswkg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: