spidad

2011-03-04 / 22:53:08
har ganska nyligen kommit hem från jobbet, eftersom det känns som att typ vara ny på jobbet igen är man lagit snurrig och spidad samt att det finns att göra om man säger så. Men jag verkligen älskar mitt jobb!! Så skönt att jag har pluggat och läst vidare och uppfyllt min dröm om vad jag ville bli. iaf just nu men resten av livet är svårt att säga redan nu men just nu känns det som så iaf.
Och jag har underbara kollegor! Super kul att komma tillbaka till dom =)



Har för överig fått enormt mycker beröm för min nya hårfärg =) Super kul eftersom de är otroligt ovant, jag hajjar fortfarande till ibland när jag går förbi spegeln, men jag trivs jätte bra =) Har ju vara så mörk i 10 år så det va dags samt att det ser naturligare ut och jag fick mer liv och färg i ansiktet. Jag är nöjd helt enkelt!




Har varit in i sovrummet och beundrar skönheten våran, måste säga att det är grymt svårt att låta bli henne! Men hon sover så ska inte störa SE MEN INTE RÖRA =)
Men vilken gobit hon är!
En liten pussgurka, hon tycker om att pussas och har läsrt sig att pussas (dock inte med stängd mun så men blir lite blöt hihi)
Idag innan jag åkte till jobbet kom hon in glidandes med min plånbok och en av mina pumps på gåstolen =) hon vet redan va hon vill ha ;)





När jag kom hem såg jag min andra manns nos sticka ut genom fönstret uppe då Tony hade de på glänt medan han spela, så jag visla lite på Kurtan och han svara och kom ner och mötte mej vid dörren direkt. HELT UNDERBAR! Bästa KURRE =)

Så nu har jag haft massa mys med Nellie och Kurre, kul när någon blir så glad när man kommer hem=)
på spaning;)

Nu har jag film mys med mina 2 kurrande älsklingar


Natti!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: