slut

2011-03-26 / 13:31:13
nu sitter jag i soffan, myser lite med vackraste och skrattar när hon leker men mer än så orkar jag inte just nu. är HELT SLUT i kroppen.
Kände i morse att jag inte alls va nå pigg sen for jag till stallet, stäppte ujt alla 8 pollar, mockade 5 boxar, fyllde vattenhinkar, gjorde kraftfoder och packade hö, puha helt färdig men tog nya tag och stack ut i skogen med Callie, Birigtta och Rita vilken kaon ritt!
Vi galoppera lugnt och sakta BREVID varandra utan en enda sur min =) jätte duktiga damer! sedan fick dom springa oxå, när de känns som de går jätte fort fortsätter min polla att växla upp till högre och högre växlar. SHIT va fort hon kan galoppera! och hon är så duktig för så fort jag sätter tillbaka mej i sadeln bromsar hon utan att jag ens behöver ta i henne.
Så det va 2 mycket nöjda ryttare med mycket nöjda hästar som återvände till stallet.

Men nu en mycket slut Sabina, skakis i kroppen, mår illa och har ont i leder och muskler så nu är det mys som står på dagens schema.




Ha en trevlig lördag
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: