premiär

2011-03-09 / 18:15:13
På lördag ska jag och girlsen ut för första gången på 1½ år ska bli jätte skoj och lite spännande =)
men måste inhandla nå nytt att ha på mej =) Men vad sjutton har man på sig när man går ut nu? hummmm vill ju inte stå i ett hörn och skämmas ;) nej då så illa är det väl inte men skoj med nå nytt när det är PREMIÄREN =)
Kul att få fixa hår, naglar sminka sig lite extra, ta på sig nå snyggt ja får göra sig lite extar fin helt enkelt.



Idag har jag varit duktig =) 07:30 började jag måla sovrummsväggarna, sedan gick jag och Elina på prommis med Andreas och Leja,super fin hund! På vägen hem mötte jag upp Iza som kom på besök, sefter det gick jag och Elina på en till prommis sedan fick hon sova ute en stund medan jag passa på att städa hela nedervåningen, när hon vakna fick hon komma in och då lagade jag mat och mig och Tony. Sedan gick vi upp och målade en sista sväng. WOHO nu har vi MÅLAT KLART i sovrummet=) men i morgon ska tapeterna upp! Snälla svärfar ska hjälpa oss.
Nu ska jag och Sara åka iväg och sola, skönt att få lite "sol" och värme på denna blek vitakropp!





SKÅL! hihi nej inte alls jag ser absolut inte fram emot lördagen inte de minsta ;)



Kommentarer!
Postat av: Miss WKG

Spännande :D Man har ju glömt hur det var att vara ute men jag känner inget behov av det längre.. jag har ju varit på Interpool och hemmafester osv under graviditeten men man känner verkligen att man börjat bli gammal och grå ;D

Kommenterat - 2011-03-10 / 08:35:39  | URL - http://misswkg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: