klickat

2011-03-05 / 18:41:37

Har klickat hem dessa 2 söta vår/ sommar jackor åt sessan. Fina va? =) hoppas dom är lika fina på =)




vill se en bra film.... men vad??????????? har ingen fantasi just nu.... nå spännande men inte för blodigt skulle passa bra =)

Kommentarer!
Postat av: Ida

Gud vilka fina jackor! De var verkligen supersöta.

Det gör inte jätteont när jag väl håller på att tatuerar mig. Man blir bedövad under tiden. Det svider mest efter. Det är bara bra med mig annars. Hoppas det är bra med er med? Kram kram =)

Kommenterat - 2011-03-06 / 17:54:17  | URL - http://idaannaeriksson.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är jättefint på vrisetn tycker jag. Jag var själv inne på det ett tag.

Åh vad det lät mysigt! =)

Jag vet inte riktigt när han kommer börja jobba hemma men det är inom snar framtid. Kram Kram :)!

Kommenterat - 2011-03-07 / 16:09:30  | URL - http://idaannaeriksson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: