7 månader

2011-03-01 / 08:41:21
tiden typ rusar i väg, våran sessa blir 7 månader idag (ikväll 17:32) känns som att det va nyss hon låg i magen men endå känns det som att hon alltid har varit en del av vårat liv. Tyckte man att man hade mycket att göra innan, att tiden inte räckte till för allt man ville göra? När man har barn inser man hur mycket mer man kan hinna men att man får prioritera. Sovmorgon? Glöm det! men hur mysigt är det inte att vakna av att sin dotter ligger och pratar och donar och vill gärna mysa lite =) Perfekt start på dagen!

Bjuder på några bilder från höggravid tills Elina är 6 månader.


 Några timmar gammal


2 veckor gammal


5 månader gammal




Nästan 6 månader


(måste lära mig lägga över bilder från kameran så jag kan lägga upp några nya härliga bilder som vi har tagit)



idag ska vi fixa lite här hemma men vi ska även i väg och fixa i stallet. Ikväll ska vi slipa väggarna efter spacklingen sen blir det dags för att MÅLA och TAPETSERA!!!!!!!!!!!!!!!



Skulle rida igår, hade längtat hela dagen! Men när jag kommer ut, har plockat fram ALLT så ser jag att callie har tappat en framsko.... sååå tråkigt! Blev grymt besviken måste jag säga. men TUR och SÖNT att det bara va en tappsko och inte en skada skon går ju lätt att få på igen om man har en hovslagare som kan komma. (Vilket det gör på torsdag)



Beslutsångest..... men eftersom jag ens grubblar vet jag egentligen svaret....



nu ska vi sätta fart =)

Ha en trevlig dag!
Kommentarer!
Postat av: Sara Jansson

hehe oj vad mycket kakor du hade ätit på första bilden :):) Åhh gud så söt hon är.. alla våras egen lilla gofis Elina:)

Kommenterat - 2011-03-05 / 12:16:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: