sova? näää

2011-01-20 / 09:02:28
Elina har sovit jätte bra i två nätter tills i natt... då har hon vaknat varannan till var tredje timme hela natten... inte varit hungrig utan mer orolig och har blivit bättre av närhet.. vet inte om det är någon period just nu för hon är otroligt mammig.




TUMMEN UPP FÖR CONCEALER så man kan se levande ut. Stort tack till den/dom som uppfann sminket!






Idag blir det en prommis ner på stan, ska lämna in telefon på lagning för den la av helt utan förvarning i förrgår och sen ska jag även fixa till mina glasögon, gör lite ont bakom mina öron och jag behöver ju dom när jag läser och anstränger ögonen....

nej nu är det lek som står på schemat!

Ha en toppen dag
Kommentarer!
Postat av: S A R A

Ska bli jätte kul att komma iväg till usa, se new york å shoppa lite =) Fin du va på bilden gumman

Kommenterat - 2011-01-20 / 20:46:06  | URL - http://sarriiis.blogg.se/
Postat av: PinkieLaady

sv; Tack vännen! Ja det är inte alls lång tid kvar nu, man börjar nästan bli lite nervös. Jag kan inte ens föreställa mej vilken lycka jag kommer känna :D Men du ser ju jätte fin ut! Jag är mer sliten än dej och är då ett år yngre och har inte ens fött ännu ;) haha. Foglossningen har faktiskt varit okej nu ett tag, det känns men inte sådär super ont som jag haft.. men istället har magen busat lite med mej. Men det är ju bara ett tecken på att jag verkligen är gravid och att nåt håller på att hända :) Pusspuss!

Kommenterat - 2011-01-21 / 23:33:40  | URL - http://pinkiedesign.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: