Natti!

2011-04-16 / 23:00:25
Dags att krypa till sängs.... Elina sover och Tony är ute på vift med grabbarna.
Har haft bästis på besök, max, streetdance 3, massa prat så klart sen 27 dresses. Mycket trevlig kväll! Men som sker på tok för sällan.... tiden räcker inte till för att hinna allt man vill..... hade jag mer tid skulle jag vilja dansa! men jag skulle även vilja hinna med vänner och familj..... Tänk om man kunde jobba 2 dar i veckan och va ledig 5.... va mycket mer roligt man skulle hinna med =)



Red med systrarna S idag =) Jätte kul! Men självklart lyckades min tös trapa av sig en sko.. igen... men de har ju AL`DRIG hänt förr... nej bara typ en gång i veckan.... bara för att jag sa att skona hade suttit så ovanligt bra i vinter......... de fick man genast äta upp suck... MEN JAG TAR TILLBAKA DET! LÅT SKONA SITTA TACK!!!!!!!
Men super snälla hovis kommer i morgon och räddar oss <3



Nej nu sängen! Har en liten ängel som väntar där uppe <3 och ett stall utsläpp i morgon..


NATTI!
Kommentarer!
Postat av: Alexandra

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommenterat - 2011-07-11 / 03:38:37  | URL - http://gravidforsakring.net
Postat av: Sabina

Tack! det är lite olika ett tag var det flera ggr om dagen men det beror lite på vad jag har att dela med mig om. Det går i perioder.

Kommenterat - 2011-07-11 / 11:37:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: