HELG

2011-04-15 / 07:59:31
woho det är fredag och jag är ledig =) Ledig till måndag morgon! Riktigt skönt =)
Det är jätte kul att jobba! Men jag saknar ju mina gobitar hemma såklart men de är mysigt att komma hem när Elina blir jätte glad när hon ser att man har kommit hem igen, det värmer!


Elina kryper för fullt, över allt och de går fort!
Hon fick en jätte fin lärgåvagn av sin farmor och farfar =)
Så nu går hon med den! men vi måste ju vara med för rätt som det är tippar hon när hon blir trött. Men så duktig!




Vi har köpt nya altan möbler, en grill så nu är våren och sommaren varmt välkommna!

Pratas om lite grillning ikväll så får väl se.

Imorgon ska jag släppa ut pollarna sen fixa lite hemma och lite senare kommer bästa L och umgås =) blir en Elina, Linnéa och Sabina kväll <3



nej nu ska det lekas lite! =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: