grillat

2011-04-05 / 12:57:33
Igår blev det grilladkyckling av Kocken Emil.
Sofie, Peppe och söta Joline va oxå med så alla 3 vinbärsfamiljerna va sammlad, super trevligt! Men jag va super trött så börrjade nicka under filmen så traskade hem runt tio och knoppade.


Har nyss varit ute och gått med sambo och barn riktigt skönt ute =) Blåser lite kallt men de är sol!!!!!
Körde upp vagnen på altan, såg då att vi fått krokusar i gräsmattan och mina vårlökar är på väg upp, VVVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRRRR så underbart!



Nu ska jag don town med Sahara och inhandla present åt våran minsting som så får huvudet doppat i kyrkvatten på lördag. Vi kan dock inte delta då vi är i kralstad hela helgen men en gåva ska fixas =)


Stort GRATTIS till bästa Sahara detta kommer du fixa kanon!!!!!!!!!!!!! Det vet jag för du är grymast ever ;)


nej tack och bock nu vidare till verkligheten! vill hinna allt idag när jag är ledig... humm klona mig kanske....


over and out
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: