1 kvar

2011-04-30 / 16:11:37
nu har jag bara 1 dag kvar att jobba =) på schemat alltså sen har jag lovat att hjälpa till lite i sommar. Men först MAMMALEDIG ja eller föräldraledigt som det heter.



Elina har nu fått en tand, eller den har kommit upp genom tandköttet men inte mer, ser ut som pärlsocker ungefär. Sen är en till brevid på G. Så blir nog några nätter med klen sömn här framöver, lilla sessan får ju feber och ont i munnen av tandsprickningen =(



Nej nu ska jag skutta över till Sara så ska vi åka och handla till kvällens grillning, och Willma ska få följa med till affären, gobiten!


Nej ha nu en trevlig valborg gott folk!

Ska bjuda på lite bilder sen men är för lat just nu för att lägga in i datan...

Hörs!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hej!

Jag går på Stuio q och fixade håret.

Kram kram !



Kommenterat - 2011-05-12 / 16:04:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: