Psinsessan 2 månader idag!

2010-10-01 / 10:25:18
Hipp Hipp HURRA HURRA HURRA våran prinsessa blir 2 månader idag =) Stora tjejen!

Ler för fullt när man pratar med henne och pratar gärna tillbaka men har inte riktigt lärt mig va alla hennes ord betyder ;) men mysigt är det! Hon sprattlar med hela kroppen av iver när man pratar och busar med henne.

I dag blir en mysdag, hela dagen och kvällen fylls med kärlek =) (även om alla dagar är fyllda med kärlek så ska de bli lite extra idag)

nej nu ska jag dra fram dammsugarn innan vi drar till stallet sedan en tripp ner på stan för att gå på apoteket och sedan en fika. ikväll blir det go mat med älsklingen, kanske en promenad sen massa mys med hela familjerna, japp även Kurre och Nellie.




Igår var jag, Elina, Sara och Wilma i Uppsala, Luncha lite shoppade lite avslutade med en fika innan vi for hem.
Hade lånat en GPS som skulle guida oss till en parkering i uppsala men när vi typ körde in i uppsala la den av och började funka när vi körde ut ur uppsala igen men vi va så grym så vi hittade ändå. Blev inte den parkering vi tänkt men de blev ännu bättre mitt i centrum =)


Ha en toppen dag!

Adios!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: