klen uppdate

2010-10-18 / 11:59:11
lite dålig på att skriva, har liksom lite annat för mig om dagarna hihi men men här änder det mycke!
Elina växer och gror, är väldigt glad och nöjd av sig.

Har bytt mitt svarta hår mot vinrött med svart i, svårt att förklara men trivs som fisken i vattnet med det.

Vi ska börja ta tag i övervåningen nu snart det innebär RUSTA woho de ska bli skoj!


ja jag får bjuda på lite bilder sen på allt, har massor på kameran men är liksom inte så hajj på teknikens under så får be Tony om hjälp.


Har ridit lite såååååå underbart men min kropp va tydligen inte helt redo så har träningsförbud hela veckan men sen ska jkag prova igen men lite försiktigare denna gång.

nej åter till vardagen här ska städas och donas =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: