Duktiga =)

2010-10-29 / 14:32:46


Igår klarade Elina av att hålla upp sitt huvud helt själv när hon låg på mage i soffan! Duktiga tjejen! Kan tyvärr inte bjuda på någon bild då bloggen och bilderna inte kommer överens. så får bli en annan gång!

nu ska de fixas lite här hemma innan bästa älsklingen kommer hem från jobbet. Kina mat står på menyn ikväll sen blire det en ridtur med bästisen min och kvällen avslutas med IDOL!!!!!!!!!!!!! Hoppas min favorit Minna gör lika bra ifrån sig denna gång sååå grymt bra röst!



Igår hämtade jag och Linnéa vårt paket från börjes =) Nya ridstövlar, ridbyxor, reflexländtäcke och ett reflexridspö så nu är vi fullt utrustade. Så nu ska jag och Linnéa kom igång och rida på riktigt igen finns inte ord för hur kul det ska bli =) sen ska vi börja träna för duktiga F oxå så de känns super skoj! Kul att utvecklas =)

nej så här får man inge gjort, synd att inte dammsugarn kan jobba av sig själv. ska nog forska på den punkten hihi

ha det toppen!
Kommentarer!
Postat av: PinkieLaady

sv; Hej sötis :) jo tack det är bra med mig och min mage, det sparkar på för fullt men känns dock inte utanpå ännu men det kommer nog när som helst :D börjar märkas att man växer en hel del nu på kläderna haha. Det känns okej med Lara, det var otroligt tufft men samtidigt var det nog rätt. Hennes ben började ge upp :( hon fick avsluta sina dagar med en lång skogspromenad och sedan tog vi bort henne i skogen, hon var så lugn och fin hela tiden. Jag får minnas det positiva med henne. Jag sålde Roza då fodervärden inte kunde ha henne kvar och jag kände att jag inte hade möjlighet att ha henne hemma just nu med bebisen å allt. Så just nu är jag hästlös.. känns tråkigt men jag vill samtidigt inte rida under graviditeten (fjollig som man är) hihi, men i framtiden så kanske det blir nån pålle igen :) Ta hant om dig tjejen, pusspuss

Kommenterat - 2010-10-29 / 15:13:25  | URL - http://pinkielaady.se
Postat av: Karin

Hej tjejen! Roligt att du också har blogg! :) Kul att läsa vad du pysslar med nu när du är hemma. Hoppas ni mår bra! Kram

Kommenterat - 2010-10-30 / 12:45:50  | URL - http://minikakans.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja men absolut! Jag tycker att du ska köpa Make Up Stores "cover all mix" jag har skrivit om den på bloggen lite längre ner.



Den röda-aktiga concealern täcker mörka ringar runt ögonen, perfekt! :)

Kommenterat - 2010-11-01 / 12:25:31  | URL - http://cviklund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: