tröttmössa, senil hjärna

2010-11-19 / 11:30:37
sovit som en kratta i natt... lillfia har vaknat varannan till var 3e timme hela natten så idag är jag seg som kolaoch va jag senil innan? gahhhh nu kommer jag knappt ihåg mig själv. Disken har jag lagt i kylen, en blöja i tvättmaskinen, mobilen har jag hunnit slarva bort och sedan hittat några ggr. Bäst att katterna håller sig undan så jag inte hänger upp dom på galje eller råker stoppa ner dom i en byrålåda. hua håll er undan senil småbarns mamma är i farten!


över till nå roligare, igår vände sig Elina från rygg till mage! 2 stolta föräldrar satt som 2 fån och tittade på. Ingen tv eller film i världen är bättre än att se sin egen dotter  utvecklas, skratta, le och må bra <3


nej nu ska vi jaga dammråttor och göra fint sen ska jag få håret fixat. nice nice! sedan ikväll blire idol, jag håller på Minnah och Jay.


ha en toppen helg
Kommentarer!
Postat av: PinkieLaady

Men vad mysigt och roligt :D åh jag längtar så tills jag får krama om min bebis. Det är full fart i magen i alla fall :D

Kommenterat - 2010-11-20 / 18:17:17  | URL - http://pinkiedesign.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: