gårdagen... medryttare?

2010-11-03 / 12:07:27
I går va mamma, pappa och syster min här.
Mamma och pappa var barnvakt medan syster min va min chafför. Åkte Till HC för att kolla höften, åkte där ifrån till röntgen. INGA FRAKTURER =) så skönt men de visste jag typ redan men mamma ville att jag skulle kolla ordentligt och de var väl klokt för nu vet jag ju att de är bara att röra på sig och försöka hålla igång i den mån de går så kroppen suger upp blodet som är i lårkakan och på skinkan.
Sedan blev de lunch med bästa familjen =)

efter det kom Sofie, Sara och Willma hit, bjöd på ungspannkaka och bacon sedan blev det glass, chips och choklad och film =) Så trevligt så =)


Idaghänder det inte så mycket. Ska fota lite inför en sak som jag inte ska skvallra om i förväg ;) inge speciellt men ändå.



En tjej har hört av sig, hon vill hjälpa mej med Callie. Verkar va en bra tjej har sett henne rida en annan häst i stellet som nu ör såld så hon är utan. Även om jsg vill rida och göra allt själv så kanske jag måste inse att min tid inte räcker till nu när jag har Elina. Måste ha barnvakt varje gång jag ska rida om jag inte gör det på kvällrna då när Tony är hemma men då kommer vi ju inte ses... och jag vill att hon ska gå 5-6 dagar i veckan för då mår hon som bäst men de är tufft att hinna.. och de är inge kul att lämna iväh Elina så ofta för att jag ska rida... så får se. ska träffa tjejen som se hur det känns. Kan va skönt att ha det ordnat för sig i tid för när jag börjar jobba behöver jag absolut hjälp ett par ggr i veckan iaf.

  

Min duktig tjej i sommras när vi träna löshoppning. Så himla fin! Det är så kul för hon ÄLSKAR att träna och är grymt positiv att jobba med.



Have a nice day!
Kommentarer!
Postat av: Emma

Hoppas att det kommer gå bra med tjejen som hört av sig! Det är så sjukt svårt att hitta pålitliga medryttare som faktiskt rider när dom väl åker ut! Jag har kanske haft otur men har ju mest haft medryttare som hittat på en massa ursäkter för att inte rida eller för att inte åka ut :(

Kommenterat - 2010-11-05 / 08:31:17  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: