galopp

2010-11-28 / 16:51:40
vad blir galopp + djupsnö? jo en helt underbar ridtur!

startade dagen med utsläpp i stallet med Linnéa sedan tog vi en ridtur på drygt 1 mil, galopperade massor och Callie va super duktigt och höll en lugn och stadig galopp =) är fortfarnade lite älg varning då hon gärna drara upp huvudet men hon sänker ´mer och mer duktiga tjejen.
Kanon med en farthållare framför (Linnéa och Bojsan) så man inte bara ökar och ökar =)
Underbar start på dagen!


nu har vi målat första omgången i köket =) har målat vägg och karln min (ooops de va ju inte meningen! eller;)? )



nej nu ska jag mysa med världens sötaste! innan det är dags för nästa omgång av målning och sedan avslutas kvällen med en film och lite familjemys i soffan.

I morgon ska vi till BVC, under hur stor Elina har blivit nu =) spännande! 1 månad sen förra kollen, då va hon 58,5 cm lång och vägde 5130 gram





Dessa har jag beställt idag, nu är det slut fruset om fötterna när jag rider! =)





ha det toppen!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: