sliten

2010-03-09 / 12:43:31
woho vilken helg. Började fredagen med att kippa mig, tog av 1 dm på längden och klippte lugg och klippte upp lite runt ansiktet ville ha lite frisyr men ändå lätt skött =) sedan var jag och älsklingen ut och åt, god plankstek mums =) sedan lira vi lite biljard hihi duktiga vi är ;) jag vann 3 ggr ! men för att älsklingen hade ner nr 8... men de hör inte hit. ;)
sedan gick vi på bio, wolfman, B-film helt klart börja bra men blev för mycket slakt men en hel del hopp i biostolen blev det hihi

Lördagen inleddes men en lång skön sovmorgon=) sedan i väg för att rida med Elin och Birgitta, blev en barbackatur i skogen såååå mysigt! Min underbara donna är ju så helt underbar att rida!
Sedan hem för att äta och vila lite inför att jobba natt.

Söndagen blev inringd till att jobba en natt till, sa först ifrån men fick dåligt samvete och vill ju ha extra pengar så vi får de bra när lill pyret vårat kommer till världen =) så åkte i väg och red en sväng med Calibera, så fort jag klev ur bilden och ropade på henne kom hon som skjuten ur en kanon och ställde sig och väntade vid grinden=) när jag hämade henne behövde jag bara hålla fram grimman för hon stoppade ner huvudet själv gobiten min=)
 blev att träna på galoppen, men shit va hon är duktigt!

Månadagen kom hem vid 8 på morgonen fick självklart jobba över... sen skulle jag börja jobba kl 14.00 igen så snabbt ner i sängen och sov till straxt före 13.
I väg och jobbade, gick bra först sen vid 17 tiden blev jag dyng trött sen kvicknade jag till igen. Kom hem vid straxt före 23 tiden för vi fick jobba över lite lagomt trött dök jag ner i sängen och sov till 10 idag åkte till stallet ahnn dok inte rida men myste med min älskling i hagen som kom och mötte mig direkt. Vilken kärlek och uppskattning man får av dessa underbar djur.  Och vilken trogen vän! Lyssnar och finns där i alla lägen och kul har man oxå =) Älskar dej min underbara Calibera!

en härlig vårbild =)


I helgen blir det Karstad woho va kul att komma i väg på en lite weekend och umgås med Tonysgo syster med underbar familj =) Längtar verkligen! Skönt att komma i väg med älsklingen lite oxå =) Bor ihop men mellan varrven hinner man inte ses mycket typ sover i hop om ens det... men man får ju sakna varandra.
Det är en underbar känsla för pirret finns fortfarande i magen! Älskar verkligen Tony, absolut den bästa killen som finns =)

Nej dags att åka till jobbet nu.

Ha en underbar solig dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: