livlig =)

2010-03-21 / 17:07:20
I fredags vid 22 tiden hemma hos underbaraste Sofie och Andreas så började jag känna sparkar i magen sååå mysigt!
Sedan har det bara ökat under helgen, bara myser så fort jag känner rörelserna i magen de är så underbart!
Ska bara försöka hinna med så Tony får känna för självklart är det så fort han inte ligger och känner men men snart går det nog inte att missa =)



Funderar lite över vad som är bra att ha hemma tills bebisen kommer.... detta har vi:
Vagn (beställt så hämtar ju den när det närmar sig)
Spjälsäng ( bästa mammsen har spart min och systers)
Bilstol (0-13kg)
Badbalja
Spjälskydd
Sängkläder 1 kitt

Det finns säkert massa saker som är bra att ha hemma innan bebisen kommer men eftersom både jag och älsklingen är nya på området är det svårt att komma på....

men en babysitter eller va de heter har vi fått tips om att det är bra och ha så ska väl få tag i en sådan....

aja nu ska jag laga lax och hemmagjord potatismos sedan bär det av till jobbet lite senare för att jobba en natt igen sen ledig till onsdag em nice nice snart bara 2 måander kvar tills jag får gå hem och boa till mig lite. Hoppas vi hittar ett nytt boende snart så vi kan göra i ordning lite =)

Ha en toppen söndag
Kommentarer!
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ja babysitter, gärna en bärsele å BRÖSTPUMP! :) bästa grejerna. Samt sempers magdroppar kanjag tipsa om. Alla barn får ont imagen ibland åom lindrar en hel del.



Ja men klart jag kan hjälpa dej! :) vad ska ni göra i helgen. Niklas är ledig så vi kanske kan göra nått då allihopa?

Kommenterat - 2010-03-21 / 17:56:22  | URL - http://crazyangel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: