underbara sommar

2010-07-01 / 12:01:24
vilken underbar sommar det har varit än så länge =) sol och omgiven av underbara människor! Livet kan inte bli bättre =) eller jo när vår älskling kommer då blir allt perfekt!

Mår så himla bra nu, njuter av varje sekund! Älskar att vara gravid och känna sparkarna och rörelserna i magen. Så mysigt att fantisera om vem som bor i min mage, även om jag inte vet hu han/hon kommer se ut så vet jag att det kommer vara den vackraste bebisen som finns och att vi kommer älska honom/henne hur mycket som helst (vi älskar ju krabaten vår redan nu men de kommer kännas ännu mer när man kan krama, pussa, känna, lukta och bara titta på den vackra människa vi har skapat)

Är nu bara 5 veckor kvar!!!!!!!!!!!!

har inga bilder just nu på magen, sitter i forsby och skriver. Ska bo här 1 vecka till så himla underbart. så bilder bjuder jag på sedan =)


I helgen hoppas jag på sol och bad =)

Till alla underbara, tack för att ni förgyller mitt liv =)


Njut av sommaren och alla ni tycker om!
Vi hörs!
Kommentarer!
Postat av: emma

Hej hjärtat mitt! Utan tvekan att eran bebis blir den finaste som finns :) Det låter som att ni har det underbart i Forsby! Det är ni värda! Saknar er! Pussa magen från mig! ;) puss & kram

Kommenterat - 2010-07-04 / 10:03:53  | URL - http://emmahakansson.blogg.se/
Postat av: mikkis

SV: nej usch det är inge roligt :(

Tack detsamma! hoppas ni har det bra!

Kommenterat - 2010-07-05 / 14:35:45  | URL - http://mikkislarsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: