Tröttmössa

2010-07-26 / 11:14:35
japp jag är en riktig tröttmössa nu alltså, kan sova hur mycket som helst men är ändå lika trött. men antar att jag behöver sova så mycket annars skulle jag väl inte göra det.

Har haft en riktigt lugn och skön helg precis va vi behövde =) Har börja packat inför flytten så inte alt ska göras då när krabaten våran har kommit, vill ju njuta då oxå =)
I morgon ska gavlis besikta lägenheten inför flytten, får se va de säger om sovrummet, men de är helt mitt fel så får skylla mig själv om de blir kostnader.


Börjar bli lite nervös, hur kommer de kännas, kommerde göra ont, kommer de ta lång tid, och kommer jag bli en bra mamma? massa saker som snurrar i huvudet men antar att de hör till. de är ju ett helt nytt kapitell i livet som öppnar sig. Och jag ser fram emot det! Älskar vår lilla krabat och hur kommer de då inte att kännas när vi får hålla, pussa, klämma och känna på henne/honom, helt underbart!



nej ska nu göra i ordning mej för en lunch med bästa Iza, av inte igår så de ska bli skoj sen får vi se va dennna dag har att erbjuda =)

Ha de toppen!
Kommentarer!
Postat av: Hanna

Hej! De va inte igår. Underbart du verkar ha de. härligt med en liten krabat som kommer snart!! Du kommer nog bli en perfekt mamma ska du se ;) Ha det så bra. Kram /Hanna

Kommenterat - 2010-07-26 / 11:32:09  | URL - http://hannabjorklund87.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du kommer bli världens bästa mamma! Tvivla aldrig på de sötnos! <3

Kommenterat - 2010-07-26 / 22:06:48  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Postat av: Emma

Håller med Linnéa! Du kommer bli den bästa mamman man kan tänka sig!

Kommenterat - 2010-07-27 / 12:12:47  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Postat av: sabina

åh atck tjejer de värmer! ju mer dagarna går ju nervösare blir jag. men längtan är stor =) tack för att ni finns! kram

Kommenterat - 2010-07-28 / 12:52:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: