full fart

2010-07-18 / 10:05:31
jo de kan man lugnt säga, full fart inne i magen. Sparkar och fäktar en underbart livlig lite baby i magen min =)

Lite stel och trött i kroppen efter gårdagens badande men såååååå otroligt härligt så det är värt det!
Att kunna simma på mage, ligga på mage och bara strcäka ut sig är så underbart skönt (i vattnet alltså) och svalka sig! älskar att bada!  Hada sällakp av bästa Linnéa så vi bada och bada medan de andra (tony, Pepps och Sofie) höll sig på land men Sofie och Pepps hade badat tidigare och sofie tog ett snabb dopp med oss men vi hade lite svårare att gå upp =)

Efter de blev de en film med älsklingen sen orkade vi inge mer, helt slut.
Nu är det dags för frukost =) så får vi se sen va denna dag bjuder på =) är lite sugen på en sväng till ikea, vill ha en lite badrummsmatta så vi slipper kattsand i hela badrummet. och kanske kika lite på soffor inför flytten ;)


18 dagar kvar till beräknad ankomst!

Undra hur pass nära datumet bebisen kommer? Tidigare eller senare? spännande att fantisera =) Bebisen kommer när han/hon är redo för det men jag kan inte låta bli att längta och fantisera =)


nej nu ska jag gå och pussa på älsklingen min och se om jag får lite frukost sällskap ;)

Ha en toppen dag!
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Tidigare hoppas jag! Jag orkar jue inte vänta längre :P

Kommenterat - 2010-07-18 / 10:49:16  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Postat av: Linnéa

Men ja tycker hon har blivit konstig sen i fredags å de har jue varit såhär varmt hela semestern men ja hoppas ja bara inbillar mig.. :)

Kommenterat - 2010-07-18 / 10:50:51  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: