14

2010-07-22 / 12:19:40
14 dagar kvar! Det har gått riktigt fort. spännande! Börjar bli lite små nervös, jag menar jag har ingen aning om hur ont de kommer göra, hur lång tid de kommer ta. men de är spännande och jag ser fram emot det. ser fram emot att få föda vårat barn. och jag har värdens bästa sambo som ger så himla bra stöd och massa kärlek och de behövs nu =)
fast man känner sig som en säck potatis, en pösmunk, en pluffs så får han mej att känna mej fin och speciell.
ÄLSKAR DEJ HJÄRTAT MITT 



Jag har tränat hela mitt liv och nu har jag inte tränat sedan i april vilket gör att man känner sig sunkig och stor men självklart jag har gått upp i vikt, jag har lagt på mig en jäkla massa vatten. Vrister? nej sådan finsn inte längre. men sen ska jag träna igen och må bra. viktien ska jjag försöka låta bli att tänka på så lätt att de slår slint. tro mej inge kul och svårt att ta sig ur. men jag ska må bra och trivas i min kropp.
Jag stor trivs just nu, jag älskar att vara gravid, känna sparkarna och veta att de är våran bebis de är underbart!







Tok längtar efter att rida! Men är riktigt nöjd med hur min sessa har utvecklats i vårat markarbete. Hon har utvecklats massor i löshoppningen de är så himla kul =) Hon är alltid lika glad när jag kommer och hämtar henne, nästan så de känns som hon blir sur på mig när vi inte tränar hihi go hjärtat mitt.
Calibera, en riktig vän i ur och skur och en riktig energi källa <3 ÄLSKAR DEJ!


NEJ nu ska jag och våra 2 busfrön sova lite middag. Det regnar för fullt  ute så underbart! jag älskar sommar och sol men gah va skönt de är med lite svalka =) och alla växter behöver vatten nu!

ha en toppen dag!
Hörs
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Jag drömde att bebis kom inatt! Och det var verkligen världens finaste bebis! Jag vet att det kommer vara det på riktigt oxå! Och vad jag längtar efter eran lill*! Ni kommer bli sånna bra föräldrar så! :) Love you! <3<3

Kommenterat - 2010-07-24 / 10:05:27  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: