vintersaga

2010-01-05 / 11:12:37
ja det är verkligen som en vintersaga ute så otroligt vackert finns inte ord nog att beskriva hur härligt det är med en sådan fin vinter som vi har nu =)

Har haft 3 underbara ridturer i rad i denna härliga snövärld=)
Glada hästar snön som yr runt en i galoppen vilken känsla, vilken lycka det ger.
Har så enormt med glädje och energi när jag kommer hem från stallet, de är på hästryggen jag hör hemma och inte med vilken häst som helst utan med min alldeles egna Calibera, så vacker så underbra. Kan verkligen säga att jag är en STOLT HÄSTÄGARE.


sitter här och hoppas för fullt på att graderna ska bli lite lite varmare för det är -17 här och det innebär attd et är ännu kallare i stallet brrr men jag är så rid sugen, dumma astma som ska ställa till det=(

får lägga upp lite fina bilder sen nu ville inte dator/bloggen sammarbeta=(

ha en toppen dag i denna vackra vintervärld!
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Jag börja bara hosta när ja va ut me Disa nyss.. Det är för kallt för att visas sig utomhus.. Brr...

Kommenterat - 2010-01-05 / 22:55:11  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Postat av: Linnéa

Jaa tack för att du visa mig den platsen <3 jag kommer oxå alltid älska dig :)

Kommenterat - 2010-01-06 / 19:37:47  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Postat av: Linnéa

Jag vet inte va ja behöver och jag vet att du finns där <3 tack! Bojsan har tur att vi har dig <3 Love you to!

Kommenterat - 2010-01-06 / 20:36:57  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: