vila

2010-01-25 / 19:53:09
Efter många tårar fick jag prata med min barnmoska, vilken underbar kvinna! Bara av att prata med henne gav styrka, och lite lugn.
Sovit en micro tupplur sen kom hjärtat mitt hem. Har haft telefon terror med han och mammsen idag de blir ju så oroliga för mej och de är skönt att prata med dem när det är tungt.

Men chefen har hjälpt mig så jag får vara hemma denna vecka, super snällt! Hoppas somnen och stressen reder ut sig tills helgen så jag kan jobba inge kul att bara va hemma men de är vila, lugn  och ro som gäller för mig så jag återhämtar mig och kan ge kraft och energi till den lilla krabaten som växer i magen min =) Älskar verkligen redan! Och de vet jag fler som gör, pappsen din är bra stolt och längtan är stor hos oss båda.

Ska försöka lägga upp bilder på magen i morgon =)
Ha en mysig kväll.


Tänker på er!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: