vackra

2010-01-12 / 12:08:47
detta vackra vinterlandskap får jag inte nog av! Är så glad över att vi fick sådan vacker och härlig vinter =)
Visserligen behöver vi inte ha -20 grader och kallare det räcker bra med -5 så man kan vara ute och njuta utan att fötterna blir till isklumpar i skorna.

Måste hitta nå varmmt och skön åt mina fossingar går juh inte att rida när det är -15 i de skor jag har tårna blir stelfrusna och de tar timmar att få liv i dom igen.
Men får se om jag och bästa L åker och spanar på lite ridstövlar mm på torsdag skulle va  trevligt =)

Hade en toppen ridtur igår med Linnéa och Bojsan så himla skönt när vi rider ihop vi känner varandra så väl så inga ord behövs för att vi ska förstå den andre. Me like!
Men kan erkänna att det skulle va bra kul att få se hur fort B kan springa igentligen! Men man skulle vilja ha någon längre sträcka där ingen annan är så man bara kan ge järnet =) Skulle va bra kul att prova va min går för oxå för även om man släpper på dem i skogen iböand så går de aldrig att göra de fullt ut i fall man möter någon eller så.

Idag kommer kiropraktorn och ska gå igenom pollen min =) Tror hon behöver de nu, gick juh omkull i hagen för ett tagsedan sen halka hon lite igår när vi dansade på vägen när hon blev rädd för en lastbil så tror de gör henne gott med lite tillrättning i kroppen och lite massage.

nu ska jag ta mina super härliga hårbollar till sambosar ochvila lite så jag orkar jobba i natt.
2 nätter nu sen lite lång ledigt precis vad jag behöver! så i helgen blir de en träff med Sara, fest hos Elin och en massa ridning om kylan tillåer sååå har massa härliga saker att se fram emot samt att bara va ledig och njuta =)

Ha en toppen dag!
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Jaa visst skulle det va spännande, fick jue känna att det finns en jävla kraft där inne igår iaf!

Kommenterat - 2010-01-12 / 22:53:59  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Det är ingen fara :) Kanske kan låna Poppe för en liten tur framöver.



Kom på efter att jas krivit ut i bloggen att du kanske inte ville att det skulle komma ut på det sättet ;) Men som sagt, det blir svårt at dölja snart ändå :D



Har ni funderat på namn föresten? Och hur ska du göra med hästen?



Vi kanske skulle göra nått ihop, jag och N, du och T oc Elin oh Anderas?

Kommenterat - 2010-01-18 / 16:06:33  | URL - http://crazyangel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: