tvättardag

2010-01-20 / 10:26:30
Idga är det en göra nyttigt dag, så började med att stiga ur sängen (kan ändå inte sova) för att tvätta. hade sån tur att få 2 tider i rad så hoppas det inte blir nå strul nu för att jag tog 2 tider. men de hinner knappt torka på en tid juh.

Sedan så ska jag till stallet och pyssla, ta en lite sväng om med min ögonsten för nu har vi fått tillbaka bilen som totalvägra i fredags, saker som hade skurit sig och rem som gått av fattar inte så mycket av den men nu är den lagad =) ska in på service sen fanns inte någon tid för det nu och vi kan juh inte va utan bil i evigheter heller.

i kväll ska jag försöka vara så trött de bara går så kanske jag får sova en natt... behöver verkligen det är helt slut nu..
Tar på krafterna att ha en liten sötnos i magen oxå =) så den behöver att jag vilar.




Är helt säker på att detta år kommer bli speciellt, magiskt och oförglömligt!!!!!!!!!!!!!!
Kommentarer!
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Nelly.se :)



Jo man får se det så :P Hoppas du slipper foglossning å skit när du har hästen. Hua, jag tar mej knappt till dagis längre :P

Kommenterat - 2010-01-20 / 10:57:20  | URL - http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Linnéa

<3

Kommenterat - 2010-01-25 / 07:01:46  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: