Träningsvärk!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-31 / 13:45:41

Japp idag har jag rejäl träningsvärk efter dessa 4 dagra på hästryggen. Men de är en härlig känsla =) Och vilken kraft och energi hon ger!

Torsdag red jag med Frida och Sofie, blev trav, skitt och några galopp steg.
Fredag red jag med Frida och Sanna, trav, skritt och wen hel del galopp i riktigt sakta tempo så vi träna flitigt på fattningarna. Duktiga tösen min!
Lördag red jag själv, galopptränade=) såååå himla duktig! Börjar få riktigt fin galopp =) Fick även springa på i ett högre tempo för de behövdes, jäklarns va mjuk och fin hon blev efter det =)
Söndag (idag) red med Carro, mest trav och skritt men en liten galopp. Hon har ju inga problem alls med att hänga med i den långsammare galoppen nu =) Lite jobbigt tycker hon väl att det är men hon fixar det och hon verkar tycka det är kul!
 
I morgon får hon en välförtjänt vilodag passar bra för jag ska jobba en överlappningstur så jag slipper ha så mycket ansvar nu när jag ska prova om jag håller så det inte blir ett bakslag... Hoppas det går bra =) Ska bli kul att träffa alla igen =)

Har jag sagt att jag har världens bästa sambo? Hur underbar som heslt! Ställer upp, omtänksam, go, mysig, rolig och jäkligt snygg =) Vilket kap jag har gjort hihi och han kommer bli en toppen pappa till vårat barn! =)

Ikväll blir det tacos och mys, ska bara försöka hålla mig vaken till filmen den här gången hihi

Ha en trevlig söndag kväll!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: