sömn?!?!?!?

2010-01-19 / 13:24:57
Helt sjukt, gjorde 5 nätter med start förra fredagen och efter det har jag haft lite svårt att sova så i helgen som va sov jag inget´mellan 01-07 ungefär så va helt död på dagtid.
Jobbade natten till idag men har sovit 1½ timme allt som allt idag.... tanken är att jag ska göra en till natt.... kul kul... hur fasen ska detta gå till. EN puls på typ 150 för man blir så stressad över att inte kunna sova, är super trött men de funkar bara inte..... gahhh va ska man göra? gå i en sömn kurs? helt sjukt....


Trötter yes it´s me.... Tur att man har världens bästa familj, får så himla mycket kärlek och stöd. och mina 2 yrväder bara öser kärlek över en såååå underbart!


Bye Bye
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: