Härligt

2010-01-28 / 19:42:15
Hade en riktigt härlig ridtur med gobitarna Sofie och Frida idag. Så duktiga pollar så! Blev imponerad av Sofie som satt så stabilt i sadeln när busfröt hoppade och studsade, har aldrig sett någon häst sparka så högt när dom bockat I´m imprest!
Snällaste Frida hade förberett min stolla så det var bara att hoppa upp och rida när jag kom ut, tack stmpan du är underbar!
Min pärla är bara helt enkelt bäst! Älskar henne hur mycket som helst och hon är så underbar att rida =)
efter ridningen blev det pyssla om Callie, klöpp manen och svansen och bytte lite brodd men en dyrg jäkel fick jag inte lös =( så på söndag ska Älsklingen min hjälpa mig med den =)

Nu blir det lite lugnt och slappande i soffan med en proppmätt mage av lax, potatismos, hollandésås och sallad med fetaost MUMS.

Får se om det blri en sväng om i skogen med Frida i morgon oxå =)

Ha en trevlig kväll!
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Så hon slår Bojsan alltså ;D hihi

Kommenterat - 2010-01-28 / 21:08:26  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Postat av: Linnéa

Hehe jaa precis, hon är jue minst en dm större så svårt att jämnföra :) hehe! Önska Bojsan bara kunde slå oxå o inte hålla på me sina resningar..

Kommenterat - 2010-01-31 / 13:43:42  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: