djungeltrumma

2010-01-06 / 19:55:47
japp Gävle är som en ända stor djungeltrumma! Förstår precis vad folk emnar att alla vet allt, saker sprider sig som löpeld. Hur orkar dom? aja tur att man har ett intressant liv så dom hålls sysselsatt då......



Bästa L har varit här och fixat min utväxt sedan blev det hambrugare med strips men förrätten var bäst CHOKLADPUDDING med banan och vispgrädde sååååå gott mums!
Min älskade vän du har en speciell plats i mitt hjärta och vad du än befinner dej i världen så kommer den alltid tillhöra dej, och vart du än är så kommer jag alltid finnas här för dej.
Thats whats friends are fore =) kass på engelska men blir nog bra hihi. LOVE!!!!!!!!!!!!


Nu film med mina bästa sambosar =)

Imorgon lunch med pinglorna lovley.

Ha en trevlig kväll      puss och kram ses på stan ;)
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Det är det som kallas charmen me Gävle S ;) Vill man att folk ska veta nått behöver man bara säga det till rätt person ;D haha!

Bästa du som fixa min oxå! Nu känner man sig lite fin igen :) Förätten var helt klart bäst ;) mums!! :D Fast grymt gott me hamburgare oxå :)



Detsamma bejb, några mil hit eller dit spelar ingen roll på våran vänskap det vet ja :) <3

Kommenterat - 2010-01-07 / 07:51:26  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: