Bebis

2010-01-19 / 13:36:14
Japp i min mage ligger det en liten liten bebis!

Idag är den 12 veckor och 1 dag =)
Det blir ett sommarbarn!

Från vecka 7 till i fredags (slutet på vecka 11)  har jag kräkts dagligen, varje måltid har i stortsett kommit upp... så nu när jag har fått behålla maten så växer magen så det knakar. Helt underbart!

Har värdens stoltaste sambo och han kommer bli en underbar pappa det är jag säker på =) Så himla go med mig oxå, bryr sig och ställer upp till max i alla lägen. En kille som man verkligen kan känna sig trygg med!
Älskar dej!

ja nu har jag delat med mig av den stora nyheten till er som inte visste nå, men allra mest för min skull så jag har det att kunna gå tillbaka till och bara tänka och minnas senare =)

Nä nu ska jag och mina lurviga små yrväder gå och vila lite. =)
Kommentarer!
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ja visst är det mysigt när man märker att det växer :) man brukar få ont i ligamenten i början för att all spänns ut så mycket.

Kommenterat - 2010-01-19 / 14:45:26  | URL - http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Josephine Westling - Gravid

fy va jobbigt att spy.. tur att det börjat gått över nu då.. jag vet själv hur jag hade det.



mysigt när det växer.



ha det topp

Kommenterat - 2010-01-20 / 16:54:41  | URL - http://josephinewestling.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: